Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Γιατί Δημοκράτες, Φιλελεύθεροι ακόμη και Εθνικιστές πρέπει να συμμαχήσουν με την ΟΑΚΚΕ



'' ...;Μου έχει όμως προκληθεί σύγχυση ιδεολογικής μορφής από τα κείμενα της ΟΑΚΚΕ, τα οποία τα βρίσκω πολύ φιλελεύθερα, όχι ότι αυτό με ενοχλεί, αλλά δεν είναι αυτό που θα περίμενα από μια οργάνωση της Αριστεράς και δεδομένου ότι εγώ αυτοπροσδιοριζομαι περισσότερο ως νεοφιλελεύθερος αισθάνομαι πραγματικά μπλεγμένος. Παρόμοια σύγχυση έχει προκληθεί και σε ένα φίλο μου που σε διαβάζει επίσης ...;''


Το παραπάνω σχόλιο είναι το τελευταίο από μία σειρά e-mail με παρόμοιο περιεχόμενο που έχουν αποσταλεί στο Blog από αναγνώστες.


Είναι ενδεικτικό της πολιτικής σύγχυσης που έχει δημιουργήσει το ψευδοπολυκομματικό ψευδοπροοδευτικό ψευδοπατριωτικό καθεστώς της χώρας.



To καθεστώς αυτό αποτελείται από 5 βασικές και καμιά ντουζίνα μικρότερες εγκληματικές πολιτικές οργανώσεις οι οποίες φορώντας τα αντίστοιχα προσωπεία έχουν καπελώσει πολιτικούς ρόλους και δρουν συνεργατικά για την καταστροφή και τον εκφασισμό της χώρας με σκοπό την απομάκρυνση της από την δημοκρατική Ευρώπη και την παράδοση της χώρας στα νεοαποικιοκρατικά αφεντικά Ρωσία και Κίνα.



Το πολιτικό καθεστώς για δεκαετίες συστηματικά προπαγανδίζει την άποψη στον λαό ότι για ότι κακό συμβαίνει φταίει η ΕΕ και η Δύση ενώ η Ρωσία και η Κίνα είναι ''φίλοι'' μας. Κάθε λογής προβοκάτσια και γκεμπελική προπαγάνδα έχει χρησιμοποιηθεί για να υποστηριχθεί αυτή η άποψη.



Στα πλαίσια αυτής της αντιδυτικής αντιευρωπαϊκής στρατηγικής τα δήθεν αριστερά κόμματα ως κοινοί προβοκάτορες σαμποτάρουν κάθε μεγάλη επένδυση στην χώρα και κατηγορούν τον ''νεοφιλελευθερισμό'' και την ΕΕ για την οικονομική καταστροφή ενώ την ίδια στιγμή είναι υποστηρικτές κάθε λογής παρασιτικής ομάδας.



Ως δήθεν ''φίλοι των μεταναστών'' πατρονάρουν αντιδραστικές πορείες μουσουλμάνων στην Αθήνα, τις οποίες το καθεστώς βαφτίζει ''νεοταξικές'' με μόνο σκοπό τον εκφασισμό των πολιτών υπέρ του ΛΑΟΣ και της Χρυσής Αυγής. Πως γίνεται οι ''νεοταξικές'' διαδηλώσεις να πατρονάρονται από ορκισμένους εχθρούς της ''νέας τάξης'' που είναι τα δήθεν αριστερά κόμματα;



Πως γίνεται επίσης οι ''πατριώτες'' να κατηγορούν με κάθε ευκαιρία την Δύση για ''ανθελληνική'' στάση στο Μακεδονικό αλλά κανείς να μην κατηγορεί την Ρωσία που αναγνώρισε από την πρώτη στιγμή την γείτονα χώρα ως ''Δημοκρατία της Μακεδονίας''. Ο αρχηγός μάλιστα του ''πατριωτικού'' ΛΑΟΣ δεν δίστασε σε ομιλία του για το Μακεδονικό στην Θεσσαλονίκη να έχει υψωμένες μπροστά του μία ντουζίνα Ρώσικες σημαίες.



Επίσης αυτοί οι ''υπερπατριώτες'' που ''αντιστέκονται'' για το ''όνομα'' της Μακεδονίας σε σύμπνοια με τους επιλεκτικά ''αντικαπιταλιστές'' της δήθεν αριστεράς δεν έχουν κανένα πρόβλημα όταν δημόσιος πλούτος της Μακεδονίας όπως τα ορυχεία Κασσάνδρας ξεπουλιέται σε ανατολικού τύπου κρατικοπαρασιτικούς ολιγάρχες όπως ο Μπόμπολας.


Κανείς τους επίσης δεν έχει πρόβλημα που ένας πρώην πράκτορας της Στάζι -που έχει κατηγορηθεί ακόμη και για κατασκοπία έναντι της χώρας- είναι ο αγαπημένος του καθεστώτος, στον οποίο χαρίζονται από ποδοσφαιρικά στάδια και χαριστικές συμβάσεις μέχρι κάλπικα πρωταθλήματα.


Για την αντιμετώπιση αυτού του δοσιλογικού ψευδοπολυκομματικού καθεστώτος απαιτείται κοινό πολιτικό μέτωπο αρχών κάθε αριστερού, κάθε δημοκράτη, κάθε φιλελεύθερου, κάθε πατριώτη, ακόμη και εθνικιστή φτάνει να μην είναι φασίστας. Γιατί ακόμη και ένας εθνικιστής που τον ενδιαφέρει μόνο το έθνος του μπορεί να αντιληφθεί ότι ο πραγματικός πατριωτισμός είναι ο αγώνας επιβίωσης και προόδου των μελών του έθνους και όχι κενές ''ιδέες και σύμβολα'', ούτε φυσικά η πρόσδεση του έθνους του ως αναλώσιμο στον φασιστικό άξονα Ρωσίας-Κίνας.


Το πολιτικό σύστημα της χώρας εμποδίζει με κάθε τρόπο την δημιουργία ενός πραγματικά δημοκρατικού πόλου στην χώρα που θα μπορούσε να διογκωθεί σε πολιτικό μέτωπο. Η δημιουργία της Φιλελεύθερης Συμμαχίας και της Δράσης υπήρξαν τα τελευταία χρόνια οι πιο αξιόλογες δημοκρατικές και φιλελεύθερες πολιτικές προσπάθειες. Και για τις δύο αυτές περιπτώσεις το πολιτικό καθεστώς χρησιμοποίησε τις γνωστές του τακτικές της δυσφήμισης, του αποκλεισμού και του εισοδισμού εγκάθετων με ''φιλελεύθερο'' προσωπείο για να αλλοιωθεί η πολιτική φυσιογνωμία των κινήσεων αυτών.



Δυστυχώς οι φιλελεύθεροι στην Ελλάδα δεν έχουν ούτε την πολιτική οξυδέρκεια ούτε τον ριζοσπαστισμό που απαιτείται για να κάνουν αυτόνομα ή έστω ως ηγετική κίνηση την αστικοδημοκρατική επανάσταση που απαιτεί η χώρα.



Το μόνο πολιτικό κόμμα που έχει αποδείξει την πολιτική του οξυδέρκεια με συνέπεια και συνέχεια πολλών ετών και εκ των πραγμάτων θα πρέπει να καθοδηγήσει πολιτικά ένα Δημοκρατικό Πολιτικό Μέτωπο είναι η ΟΑΚΚΕ. Αυτό όχι επειδή ο Μαρξισμός είναι ανώτερος από τον Φιλελευθερισμό -αυτό θα κριθεί σε δεύτερο πολιτικό χρόνο- αλλά επειδή πολύ απλά


*Διευκρίνηση: Σαφέστατα το περιεχόμενο του όρου εθνικιστής που παραθέτω στο κείμενο δεν είναι αυτό που εννοιολογικά σήμερα ταυτίζεται με τον φασίστα. Εθνικιστής ορίζεται αυτός που μπορεί να βάζει το καλό του έθνους του πάνω από κάθε τι, που αντιλαμβάνεται ωστόσο το έθνος ως άθροισμα ατόμων και όχι ως αφηρημένη έννοια. Με αυτόν τον ορισμό ο Εθνικιστής και ο Πατριώτης είναι έννοιες πολύ κοντά εννοιολογικά. Ο Εθνικιστής μπορεί να μην φθάνει το ανώτερο επίπεδο κοινωνικής και πολιτικής συνείδησης του Διεθνιστή ο οποίος ενδιαφέρεται για το έθνος του αλλά και για όλα τα άλλα έθνη, αλλά είναι χίλιες φορές καλύτερος από αυτόν που δεν διστάζει να πουλήσει τους πάντες, ακόμη και το έθνος του, για το στενό προσωπικό του συμφέρον. Ιστορικά ωστόσο, στην Ελλάδα ιδιαίτερα μετά το τέλος του 2ου Π.Π. ο εθνικισμός καπελώθηκε από τον φασισμό και τον δοσιλογικό ψευδοπατριωτισμό. Έτσι οι δοσίλογοι εθνοπροδότες της κατοχής έβαλαν το προσωπείο του ΄΄πατριώτη΄΄ και με έναν εξωφρενικό εννοιολογικό βιασμό αυτοπροσδιορίστηκαν ΄΄πατριώτες΄΄ και ΄΄εθνικόφρονες΄΄, φυλακίζοντας και διώκοντας τους πραγματικούς πατριώτες που απελευθέρωσαν την χώρα, ακριβώς όπως οι δοσίλογοι ψευδοπατριώτες πράκτορες ξένων συμφερόντων του σημερινού ψευδοπολυκομματικού καθεστώτος που είναι συνειδητά υπεύθυνοι για την εξαθλίωση του Ελληνικού λαού, αυτοπροσδιορίζονται ως ΄΄πατριώτες΄΄, και κατηγορούν αυτούς που πραγματικά ενδιαφέρονται να σώσουν τον Ελληνικό λαό από την πείνα και τον φασισμό, ως ΄΄ανθέλληνες΄΄.

Είναι χαρακτηριστική και επίκαιρη η ομιλία του γραμματέα της ΟΑΚΚΕ στο ιδρυτικό Συνέδριο της Φιλελεύθερης Συμμαχίας το 2007



Η ομιλία του σ. Ηλία Ζαφειρόπουλου εκ μέρους της ΚΕ της ΟΑΚΚΕ προς τους συνέδρους του ιδρυτικού Συνέδριου της Φιλελεύθερης Συμμαχίας.


Αγαπητοί φίλοι

Κατ αρχήν θέλω εκ μέρους των συντρόφων μου να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση που μας απευθύνατε να παρακολουθήσουμε την συνεδριακή σας διαδικασία. Εκτός από τιμητικό αυτό το βρίσκουμε και πολιτικά τολμηρό εκ μέρους σας.

Επιτρέψτε μου να αρχίσω την σύντομη τοποθέτησή μου θέτοντας εξ αρχής το διπλό ερώτημα που θα ερχόταν στα χείλη κάθε πολιτικά σκεπτόμενου παρατηρητή σχετικά με την παρουσία μας στο βήμα αυτό, δηλαδή: πρώτον, πως γίνεται πολιτικά και οικονομικά φιλελεύθεροι να καλούν στο συνέδριο τους και μάλιστα στο ιδρυτικό τους συνέδριο οπαδούς του επαναστατικού μαρξισμού, δηλαδή ανθρώπους που επιδιώκουν την προλεταριακή εξουσία και την κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας στα μέσα παραγωγής και δεύτερον, πως γίνεται αυτοί οι τελευταίοι να ανταποκρίνονται στην πρόσκληση των φιλελεύθερων και να τους απευθύνουν χαιρετισμό.

Τι συμβαίνει; Υπάρχει κάποια πλευρά από τις δύο που εγκατέλειψε τις αρχές της; ή μήπως βρισκόμαστε μπροστά σε αφελείς φιλελεύθερους ή σε εκκεντρικούς μαρξιστές.

Ασφαλώς η στοιχειώδης λεπτότητα θα απαιτούσε να απαντήσουν πρώτα οι οικοδεσπότες μας, για το σκέλος που τους αφορά αλλά από τη φύση της διαδικασίας νομίζω ότι μας επιτρέπεται να δώσουμε τώρα τη δικιά μας εκδοχή και για τα δυο ερωτήματα.

Πιστεύουμε ότι σε αυτήν εδώ την συνάντηση δεν υπάρχει κανενός είδους αφέλεια ούτε παραξενιά ούτε, πάνω απ όλα, ασυνέπεια. Ίσα-ίσα αυτή η συνάντηση είναι προϊόν της συνέπειάς και των δύο πλευρών στις αρχές τους κάτω από το βάρος μιας σημερινής αδήριτης αναγκαιότητας. Η αναγκαιότητα αυτή είναι η αντιμετώπιση ενός άμεσου κοινού εχθρού και αυτός ο εχθρός είναι ο φασισμός. Στη χώρα μας αυτός φαίνεται λίγο αλλά υφέρποντας έχει διαβρώσει τα πάντα. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο φασισμός φέρνει κοντά τους φιλελεύθερους με τους επαναστάτες μαρξιστές. Εμείς δεν ξεχνάμε ποτέ ότι ο ναζισμός με την ίδια περίπου λύσσα που κατηγορούσε τον επαναστατικό μαρξισμό σαν εβραιομπολσεβικισμό στην Ανατολή κατηγορούσε και τους φιλελεύθερους σαν εβραιοκαπιταλιστές στη Δύση. Τότε μόνο ασυνεπείς μαρξιστές και ασυνεπείς φιλελεύθεροι δεν αναζήτησαν την αντιφασιστική ενότητα σε όσο βαθμό αυτή ήταν δυνατή. Λέμε όσο ήταν δυνατή γιατί μεγάλης κλίμακας ταχτικές ενότητες σα την αντιφασιστική διαπερνιούνται σε μικρό ή σε μεγάλο βαθμό από τις στρατηγικής φύσης αντιθέσεις των πολιτικών ρευμάτων σκέψης και πράξης που τις συγκροτούν.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση διαπερνάει διαφορετικά την δικιά σας και τη δικιά μας καθημερινή πολιτική πρακτική ο διαφορετικός τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε φιλοσοφικά και πολιτικά τη σχέση ανάμεσα στο ατομικό και στο συλλογικό δικαίωμα. Για σας για παράδειγμα η διασφάλιση των ατομικών δικαιωμάτων είναι η πιο ουσιαστική προυπόθεση της ανθρώπινης ελευθερίας. Και για μας αυτή η διασφάλιση είναι ιστορικός όρος για την απελευθέρωση των ανθρώπων από κάθε είδους κοινωνικό προνόμιο και από κάθε πολιτική δουλεία, σήμερα από το φασισμό. Αλλά τα άτομα δεν μπορούν να απελευθερωθούν πραγματικά αν δεν ενωθούν κοινωνικά με τα άλλα, αν δηλαδή δεν υποτάξουν αυτόβουλα την ατομική στην κοινωνική τους δράση οπότε και το ατομικό στο συλλογικό δικαίωμα. Αν δεν κάνουμε λάθος σύμφωνα με σας η ανθρώπινη ελευθερία και η ευημερία μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την πολιτική δημοκρατία συν την εξασφάλιση του ελεύθερου καπιταλιστικού ανταγωνισμού. Αλλά για μας και ο πιο ελεύθερος οικονομικός ανταγωνισμός ακόμα και σε συνδυασμό με τον πιο πλήρη σεβασμό των ανθρώπινων δικαιωμάτων θα οδηγεί μοιραία στην υλική και πνευματική χειροτέρευση της θέσης των άμεσων παραγωγών και τελικά στο οικονομικό μονοπώλιο και στον πολιτικό αυταρχισμό που το συνοδεύει. Για μας οι άμεσοι παραγωγοί μπορούν να βελτιώνουν τη θέση τους κύρια μέσα από την οργανωμένη οικονομική και πολιτική τους πάλη και όχι μέσα από την γενική ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων. Η άμεση πολιτική συνέπεια αυτής της θέσης μας είναι ότι κανένας πολιτικός δημοκρατισμός δεν μπορεί να αντιμετωπίσει το φασισμό αν δεν συμπεριλάβει μέσα του τις πιο βασικές δίκαιες συλλογικές διεκδικήσεις των εργαζομένων. Όπως επίσης δεν μπορεί να νικήσει παγκόσμια αν δεν συμπεριλάβει εντός του την πάλη των καταπιεσμένων κρατών για ανεξαρτησία, των υπόδουλων εθνών για απελευθέρωση, των λαών για επανάσταση που σημαίνει αν δεν αντισταθεί στον οικονομικό και στρατιωτικό ιμπεριαλισμό που κυριαρχούν σε Δύση και Ανατολή.

Παρ όλες αυτές τις διαφωνίες μας στη δοσμένη περίσταση θεωρούμε πιο σημαντικές τις συμφωνίες μαζί σας. Δεν έχουμε ακόμα στη διάθεσή μας τις ολοκληρωμένες πολιτικές θέσεις σας στα μεγάλα εσωτερικά και κυρίως στα λεγόμενα εθνικά και στα διεθνή ζητήματα. Όμως μπορούμε να έχουμε μια άποψη για τη γενική κατεύθυνση και τις προθέσεις της Φιλελεύθερης Συμμαχίας μέσα από την ιδρυτική της διακήρυξη ενώ έχουμε επίσης μια πολύ θετική εμπειρία από την συνεργασία μας στα χρόνια που πέρασαν με ορισμένα από τα στελέχη της στην κοινή πάλη μας ενάντια στον επιθετικό ελληνικό εθνικισμό, ιδιαίτερα στο μακεδονικό και στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Βρισκόμαστε σε μια εποχή που η πράξη και οι άνθρωποι μετράνε πολύ περισσότερο από τις όποιες κομματικές διακηρύξεις.

Θεωρούμε λοιπόν πολύ έντιμες και συνεπείς τις γενικότερες θέσεις σας για την πολιτική δημοκρατία ιδιαίτερα για τον αυτοπροσδιορισμό των εθνικών μειονοτήτων, και ενάντια στον αντισημιτισμό, ενώ πιο καίρια και πιο σημαντική από την άποψη της αντιφασιστικής ενότητας θεωρούμε τη θέση σας για το φαιοκόκκινο μέτωπο στο οποίο τοποθετείτε Χριστόδουλο, ακροδεξιά και το λεγόμενο ΚΚΕ. Εμείς σε αυτό το μέτωπο κατατάσσουμε και την ηγεσία του ΣΥΝ και δύο πολύ στενούς ηγετικούς πυρήνες κυρίως μέσα στο ΠΑΣΟΚ αλλά και μέσα στη ΝΔ οι οποίοι λειτουργούν σαν πολιτικοί εντολοδόχοι του λεγόμενου ΚΚΕ και του ΣΥΝ συντρίβοντας με συντονισμένες προβοκάτσιες και συκοφαντίες κάθε προοδευτική τάση μέσα σε αυτά τα κόμματα. Συμφωνούμε επίσης μαζί σας στο ότι έχει διαμορφωθεί στη χώρα μας μια κοινωνική αντίδραση από παρασιτικές ομάδες και από ιδιώτες δεμένους με το κράτος που εμποδίζουν κάθε εκδημοκρατισμό και κάθε παραγωγικό εκσυγχρονισμό αυτής της χώρας. Είμαστε της άποψης ότι αυτές οι δυνάμεις στηρίζουν αυτό το φαιοκόκκινο μέτωπο και σε μεγάλο βαθμό έχουν δημιουργηθεί από αυτό. Κυρίως πιστεύουμε ότι υπάρχει ένα ισχυρό διεθνές κέντρο που στηρίζει την φαιοκόκκινη πολιτική και κοινωνική αντίδραση όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε κάθε άλλη χώρα. Αυτό το κέντρο είναι ο πολεμικός νεοναζιστικός άξονας Ρωσίας-Κίνας-Ιράν με ηγέτη την πρώτη. Ονομάζουμε σοσιαλφασισμό ακριβώς αυτή την φαιοκόκκινη συμπόρευση σε διεθνή κλίμακα και ενάντια σε αυτήν προτείνουμε την ενότητα με κάθε δημοκράτη και κάθε δημοκρατικό πολιτικό και κοινωνικό ρεύμα, όποια και αν είναι η ιδεολογική και πολιτική του αφετηρία. Μιλώντας για φαιο-κόκκινο μέτωπο δεν εννοούμε κυρίως ότι ο ακροδεξιός ενώθηκε με τον δήθεν αριστερό αλλά ότι ένας δήθεν αριστερός έχει γίνει στην πραγματικότητα ακροδεξιός και φασίστας. Και πραγματικά αν προσέξει κανείς θα δει ότι είναι ο ψευτοαριστερός που έχει την ηγεμονία σε κάθε φαιοκόκκινο μέτωπο και όχι ο κλασσικός ακροδεξιός . Ο φορέας της «γραμμής» είναι πάντα ένας φαιός που εμφανίζεται σαν κόκκινος. Πως γίνεται αυτό; Αγαπητοί φίλοι. Δεν είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που το πιο μισητό περιεχόμενο κρύβεται κάτω από την πιο δημοφιλή μορφή. Το κόκκινο του φαιοκόκκινου στο περιεχόμενό του είναι ότι πιο φαιό υπάρχει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που οι μεγαλύτεροι παλιάνθρωποι είναι εκείνοι που ανέβηκαν εξαπατώντας τους φίλους τους. Τι είναι οι φαιοί-κόκκινοι; Είναι καιροσκόποι που καβαλάνε επαναστάσεις, δημοκρατικά κινήματα και λαϊκούς πόθους για να πάρουν την πολιτική εξουσία. Στο δρόμο ενώνονται και συγκροτούνται σε μια αστική τάξη νέου τύπου. Αυτή διαφέρει από την αστική τάξη κλασσικού τύπου στο εξής: Η κλασσική αστική τάξη παίρνει ιστορικά την πολιτική εξουσία αφού πρώτα γίνει ισχυρή οικονομικά. Αντίθετα η αστική τάξη νέου τύπου παίρνει την οικονομική εξουσία αφού πρώτα καταλάβει την πολιτική, δηλαδή την κρατική εξουσία. Ύστερα μονοπωλώντας τη κρατική εξουσία σφετερίζεται συλλογικά όλο το δημόσιο πλούτο. Μόλις τον σφετεριστεί γίνεται οπαδός της ιδιωτικοποίησης. Γι αυτό κάθε σοσιαλ- φασισμός ξεκινάει με την κρατικοποίηση και τελειώνει με την ολιγαρχική ιδιωτικοποίηση. Η φύση της αστικής τάξης νέου τύπου είναι το πραξικόπημα, η αρπαγή, η λαίκίστικη υποκρισία και η πολιτική δικτατορία στο εσωτερικό, ο πόλεμος γενοκτονικού και υποδουλωτικού τύπου στο εξωτερικό.

Οι φαιοί κόκκινοι είναι η άρνηση των πραγματικών κόκκινων γιατί αυτών εδώ το σοσιαλιστικό κράτος πρώτα κατέλαβαν και σφετερίστηκαν μετά τον β παγκόσμιο πριν δοκιμάσουν την παγκόσμια κυριαρχία τους. Θεωρούμε σοσιαλιστικά και αντιφασιστικά αυτά τα καθεστώτα όσα πυρά και αν δέχεται αυτή η θέση μας από πολλούς δημοκράτες αλλά και από τις ιδρυτικές σας θέσεις. Επιτρέψτε μου εδώ δυο λόγια σχετικά με τις σοσιαλιστικές επαναστάσεις στη Ρωσία και στην Κίνα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτοί που κατοχύρωσαν τα ατομικά δικαιώματα στη Γαλλία και στις ΗΠΑ τα επέβαλαν με τη βία των αστικών επαναστάσεων, δηλαδή τα αναίρεσαν για μια ολόκληρη περίοδο στους εχθρούς αυτών των επαναστάσεων για να επιβληθούν αυτά στη συνέχεια. Αυτό έγινε ιδιαίτερα στη Γαλλία όπου η δημοκρατία έπρεπε να αντιμετωπίσει τη φεουδαρχία. Αν στις ΗΠΑ οι δημοκράτες ήταν πιο συνεπείς στα ατομικά δικαιώματα αυτό οφείλεται στο ότι εκεί δεν είχαν να αντιμετωπίσουν ένα προηγούμενο φεουδαρχικό καθεστώς. Θα σας παρακαλούσα μόνο να σκεφθείτε πόση βία θα χρειαζόταν σε σοσιαλιστικές επαναστάσεις, που γίνανε σε χώρες σαν την Κίνα και τη Ρωσία που ήταν σχετικά πολύ πιο καθυστερημένες σε σχέση με αυτό εκπροσωπούσαν η Γαλλία και η Αμερική στην εποχή των δικών τους αστικών επαναστάσεων. Σκεφτείτε πόσος χρόνος θα χρειαζόταν για να σταθεροποιηθούν οι νέες εξουσίες στην Ρωσία και την Κίνα. Ας έχετε τέλος υπ όψιν σας ότι η μελέτη της ιστορίας αυτών των εξουσιών επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις. Η βασική διαφορά σήμερα ενός φαιο-κόκκινου με τον μαρξιστή-λενινιστή-μαοίστή όπως εμείς, είναι η εξής: ο πρώτος κινείται πραξικοπηματικά χωρίς την έγκριση των μαζών για να χωθεί μέσα στο κράτος συμμαχώντας με το ένα ή με το άλλο κόμμα εξουσίας μέχρι να καταλάβει με έφοδο την κρατική μηχανή. Ο δεύτερος θέλει σε κάθε του βήμα να εκφράζει τις διαθέσεις των μαζών και θεωρεί το κράτος τον πιο συμπυκνωμένο και αυταρχικό καπιταλιστή. Είναι έξω από τη λογική του να το καταλάβει. Θα το αφήνει στη θέση του ως ότου μπορέσει να το γκρεμίσει με μια επανάσταση. Αυτός είναι ο λόγος που σε σχέση με το κράτος ο μαρξιστής βρίσκεται λιγότερο μακρυά από τον συνεπή φιλελεύθερο από όσο από τον φαιοκόκκινο.

Εκείνο που θέλουμε να τονίσουμε ιδιαίτερα εδώ σήμερα είναι το εξής: Ότι οι φαιοί-κόκκινοι στηρίζουν την πολιτική τους ισχύ σε ένα στρατηγικό τέχνασμα δεμένο με τη φύση τους: Εμφανίζονται σαν εκπρόσωποι των φτωχών. Έτσι παίρνουν παντού την εξουσία, από τη Βενεζουέλα και την Κολομβία ως το Ιράν και το Σουδάν . (Περιλαμβάνουμε και τις ισλαμοφασιστικές χώρες στις φαιοκόκκινες. Εκεί υπάρχει μόνο αλλαγή χρώματος. Το φαιοκόκκινο έγινε απλά φαιοπράσινο. Ο σύγχρονος μουλάς είναι ένας αντικαπιταλιστής με τουρμπάνι). Το νόημα της αντι-νεοφιλελεύθερης γραμμής τους είναι η συσπείρωση των προλετάριων και της άνεργης σπουδαγμένης νεολαίας ενάντια στο δυτικόφιλο κεφάλαιο για το σφετερισμό αυτού του κεφάλαιου από τους ίδιους και όχι βέβαια για την καλυτέρευση της θέσης των φτωχών όπως ισχυρίζονται. Αυτό κάνουν συστηματικά και στην Ελλάδα με πιο χαρακτηριστική περίπτωση τον σφετερισμό των ορυχείων Χαλκιδικής από τον δικό τους Μπόμπολα μετά την δολοφονία του Αθανασιάδη και την έξωση της ΤVX. Πάντα καλούν τους πάντες αγρότες, εργάτες, υπαλλήλους, φοιτητές, κατοίκους σε αλλεπάλληλα, συνήθως αποτυχημένα γιουρούσια στο κράτος δηλαδή για επιδοτήσεις, για επιδόματα, για πτυχία χωρίς αξία, για κλείσιμο εργοστασίων. Πάντα συγκροτούν στρατούς με τα πιο συντηρητικά στοιχεία του λαού για να συντρίβουν τους εχθρούς τους και για να παίρνουν οι ίδιοι πολιτική και οικονομική εξουσία. Αυτούς τους στρατούς τελικά τους προδίνουν αλλά ο μηχανισμός τους μένει. Επί πλέον δίπλα σε αυτούς τους πολιτικούς στρατούς οι φαιοκόκκινοι έχουν στη διάθεσή τους και τους καθαρούς στρατούς βίας: τη 17Ν, τα φοιτητικά τάγματα εφόδου, την ψευτοαναρχική αντίδραση, το ποδοσφαιρικό λούμπεν και τελευταία το καθαρά ποινικό λούμπεν. Με αυτά τα εργαλεία έχουν συντριβεί όλες οι απόπειρες μεταρρύθμισης, πολιτικής και οικονομικής, από την παλιά δυτικόφιλη αστική τάξη. Ειδικά οι φασιστικές πολιτικές εκκαθαρίσεις μέσω ανύπαρκτων ή επιλεκτικών σκανδάλων στη ΝΔ και στο ΠΑΣΟΚ στηρίζονται ιδεολογικά στον λαϊκίστικο αντικαπιταλισμό της μικροαστικής τάξης και του λούμπεν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύουμε ότι δεν μπορεί σήμερα να υπάρχει νικηφόρα αντιφασιστική πολιτική χωρίς την κοινωνική συμμαχία οποιασδήποτε δημοκρατικής πολιτικής και κοινωνικής δύναμης με τους εργαζόμενους και με τα φτωχά και μεσαία στρώματα της πόλης και του χωριού. Στο πρόγραμμά σας βάζετε ζήτημα ανάπτυξης μέσα από μια σειρά δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις για το χτύπημα του παραγωγικού παρασιτισμού και ενάντια στην υπονόμευση της ανάπτυξης. Αυτά τα μέτρα είναι καλά και θα ανακουφίσουν μακροπρόθεσμα υλικά το λαό. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι καμιά πολιτική και οικονομική μεταρρύθμιση τέτοιου είδους δεν είναι δυνατή σε συνθήκες σοσιαλφασιστικής δημαγωγίας αν δεν την αγκαλιάσει πρώτα η μεγάλη πλειοψηφία του πληθυσμού που υποφέρει και είναι πεταγμένη στο πολιτικό και κοινωνικό περιθώριο. Αν αυτόν τον κόσμο δεν τον κερδίσουν οι αντιφασίστες με μια συγκεκριμένη πολιτική και συγκεκριμένα κοινωνικά μέτρα θα τον κερδίσει ο φασισμός.

Αυτά δεν τα λέμε για να περάσουμε θέσεις μας που είναι ξένες σε ένα άλλο ιδεολογικό ρεύμα. Τα λέμε επειδή ξέρουμε από πείρα ένα πράγμα ότι οι φαιοκόκκινοι, δηλαδή το βαθύ καθεστώς, ή αλλιώς το νέο παρακράτος, στήνουν πάντα μια χαλύβδινη υγειονομική ζώνη γύρω από κάθε ρεύμα που δεν μπορούν να ελέγξουν ώστε να το ξεκόψουν από τον υπόλοιπο πληθυσμό, να το αφυδατώσουν από νέες δυνάμεις και να το απογοητεύσουν. Νομίζουμε ότι τέτοιο ρεύμα είναι και το δικό σας. Αυτό που κατά τη γνώμη μας είναι επικίνδυνο για τους φαιοκόκκινους με την «Φιλελεύθερη Συμμαχία» δεν είναι απλά ότι βγήκε έξω από το ελεγχόμενο από αυτούς δίπολο ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Αυτό το δοκίμασαν πριν και άλλοι φιλελεύθεροι. Αυτό που τους ανησυχεί είναι ότι προβάλει μια πλατφόρμα ρήξης με τον επιφανειακό προσχηματικό φιλελευθερισμό με τον οποίο οι ηγεσίες αυτών των δύο κομμάτων εξαπατάνε τα μορφωμένα μεσοστρώματα, την δυτικόφιλη αστική τάξη και κυρίως την ΕΕ από την οποία παίρνουν αδιάπτωτη πολιτική στήριξη και λεφτά για να συντηρούν τους ανατολικής νοοτροπίας παρασιτικούς στρατούς τους κάθε είδους. Το ότι μπορεί το φαιοκόκκινο μέτωπο και γενικότερα η ανατολικού τύπου πολιτική αντίδραση στη χώρα μας να επιβάλει μια τέτοια υγειονομική ζώνη αποδεικνύει ότι είναι πολύ πιο ισχυρή σε επίπεδο εξουσίας από όσο φαίνεται εξωτερικά. Ειδικά είναι τεράστια η δύναμή της στα ΜΜΕ όταν συντονίζεται διακομματικά. Από την άλλη αυτή η ίδια η λύσσα της να ελέγχει τα πάντα δείχνει τον τρόμο της και την δικιά της πολιτική και ιδεολογική απομόνωση μπροστά στα πολύ πλατεία τμήματα του πληθυσμού που όλο και λιγότερο μπορεί να πείθει και να προσελκύει.

Γι αυτούς τους λόγους νομίζουμε ότι κανένα μη ελεγχόμενο δημοκρατικό ρεύμα δεν πρέπει να απογοητεύεται όταν βάζει και ενδεχόμενα δεν πετυχαίνει στόχους γρήγορης ανάπτυξης. Ο αγώνας για την πολιτική δημοκρατία και ενάντια στον επερχόμενο φασισμό στη χώρα μας είναι ακόμα αγώνας αντοχής.

Αγαπητοί φίλοι σας ευχόμαστε να πάτε καλά στις εργασίες του συνεδρίου σας. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι θέσεις που θα προκύψουν και το πνεύμα που θα επικρατήσει στο συνέδριό σας θα δυναμώσουν την ενότητα και την αποφασιστικότητά σας και θα προσφέρουν παραπέρα δυνατότητες για πλατύτερες δημοκρατικές συνεργασίες. Έτσι κι αλλιώς είμαστε στο πλευρό σας για να σπάσει ο αποκλεισμός σας από αυτό το όλο και πιο επικίνδυνο όλο και πιο σάπιο κυρίαρχο πολιτικό μπλοκ.

Σας ευχαριστώ

http://www.oakke.gr/omilia.htm

2 σχόλια:

  1. αν υπάρχουν άνθρωποι στη Δράση που πιστεύουν πως πρέπει να συμμαχίσουμε με τους γραφικούς της ΟΑΚΚΕ, τότε φοβάμε πως εκεί μέσα έχετε χάσει και τα τελευταία ψήγματα αξιοπιστίας που σας απέμεναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο εγκάθετος ανώνυμος προσπαθεί να απαξιώσει την άποψη που δεν μπορεί να αντιμετωπίσει με επιχειρήματα...

    ΥΓ: Eκφράζω τον εαυτό μου και όχι την ''Δράση''

    ΑπάντησηΔιαγραφή